Daca un organism nu isi implineste potentialele se imbolnaveste... Wiliam James- psiholog american

CUM POTI DEVENII SUPRAOM PRIN TRANSFORMAREA ENERGIEI SEXUALE

TRANSFORMAREA ENERGIILOR „A atinge problemele cele mai profunde ale Misterelor Sexului, în domeniul medicinii, echivalează ...

duminică, 25 august 2019

Ea e femeia care nu îmbătrânește. E bunică şi nu are niciun rid

O femeia sfidează timpul și nu îmbătrânește deloc. Deși este bunică, Anne Bolton nu are niciun rid.

Anne are 47 de ani și este mama a patru copii. Femeia arată ca la 20 de ani mai tânără, dar și-ar dori să mai îmbătrânească. ”Fiecare îşi doreşte să arate mai tânăr decât este, însă nu glumesc şi nu exagerez când spun că look-ul meu tânăr mi-a distrus viaţa. Aş da orice pentru a avea ridurile corespunzătoare vârstei mele. Îmi doresc să apară botox pentru îmbătrânire, sunt disperată să arăt mai în vârstă”, a declarat femeia, conform TheSun.co.uk.

”Eu şi soţul meu aveam aceeaşi vârstă însă el mă ura doarece oamenii credeau că el este însurat cu o femeie mai tânăra, iar eu făceau tot ce-mi stătea în putinţă pentru a mă imbrăca cu haine băbeşti”, a mai povestit Anne.

Britanica a fost căsătorită de două ori, dar a divorțat de fiecare dată. ”Nu mai ştiu de câte ori a fost întrebată care este secretul faptului că nu am niciun rid, însă dacă aş avea un secret cu siguranţă că acum eram milionară", a spus Bolton.

sursa stiri de Cluj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu