Daca un organism nu isi implineste potentialele se imbolnaveste... Wiliam James- psiholog american

CUM POTI DEVENII SUPRAOM PRIN TRANSFORMAREA ENERGIEI SEXUALE

TRANSFORMAREA ENERGIILOR „A atinge problemele cele mai profunde ale Misterelor Sexului, în domeniul medicinii, echivalează ...

luni, 12 august 2019

Cum sa produci orice remediu homeopat oricand si fara nici un ban -cu ajutorul unui pix, o bucata de hartie si un pahar cu apa pe jumatate plin





























































Eu sunt una din persoanele care fac remedii cu ajutorul apei. Am fost o persoana disperata, foarte bolnava , din oct 2009 si pana in ian 2010 nu au reusit la un spital bucurestean sa-mi puna un diagnostic clar. Ajunsesem epuizata, mi se lua sange de 3-4 ori pe luna, plangeam zilnic incercam sa accept ca probabil nu voi mai trai mult, nu intru in amanunte cu diagnosticele si organele afectate. Nu mai aveam ce pierde , ma simteam binecuvantata ca exista cineva care ma va ajuta. Dar CREDINTA in el ,in Dumnezeu, tratamentul cu apa cu bilutele si regimul alimentar practic conlucreaza . La inceput am fost sceptica cu acest remediu , nu am stiut ce sa simt cand am facut Sepia cu paharul , dar m-am trezit dupa 2-3 zile ALT OM, puternica, cu mult curaj, energica, am primit complimente ca am ochii mai vii si alta mina .Apoi am facut si Carduus marianus si am inceput sa simt gustul apei schimbat , efectele ,am inceput sa arunc picatura de susceptibilitate pe care o mai aveam . Aseara am facut remediul cu Nux vomica C30 ,a fost mai puternic , imediat ce am baut am simtit ceva toxic ca si cum as fi fumat multe tigari, senzatie usoara de voma , usor ametita ,de somn subit ,am fost la inceput parca usor hipnotizata ,apoi spre ziua ma trezisem pe jumatate, ceasurile sunau si eu eram undeva in adanc nu- mi venea sa ma trezesc.Am fost cam somnoroasa in prima parte a zilei , am baut ceaiuri multe si mai dupa pranz am observat ca sunt foarte bine, ca nu ma mai inteapa ficatul. Cum eram si cum sunt acum cand zambesc , visez si ma simt bine ?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu