Daca un organism nu isi implineste potentialele se imbolnaveste... Wiliam James- psiholog american

CUM POTI DEVENII SUPRAOM PRIN TRANSFORMAREA ENERGIEI SEXUALE

TRANSFORMAREA ENERGIILOR „A atinge problemele cele mai profunde ale Misterelor Sexului, în domeniul medicinii, echivalează ...

duminică, 11 august 2019

Cum sa-ti amplifici longevitatea si tineretea prin Calea Artei de a iubi si TAO












   ,,Sub domnia imparatului Che-Tsong ( 1522-1566) la curtea imperiala din Pekin adeptul taoismului , Tcon-Tchen-Jen se bucura de favoarea imperiala datorita talentului sau de magician. Cunostea intr-adevar Tao. Interesandu-ma de aceasta rata de la un functionar din PARIS ,am reusit  sa-mi procur un exemplar din cartile secrtete ale Taoismului si anume Ki-Chen-King si Hsen-Chen-Yen-Yi, scrise respectiv de Lu-Tong-Pin din dinastia Han  ( 618 - 906 ) si Hou-Wien din dinastia Kan. Cand m-am hotarat sa trec la partea practica mi s-a parut dificil sa urmez indiCatiile lor, dar dupa un anumit timp ,aceasta a devenit un obicei firesc. In 60 de ani am iubit peste 100 de femei ,am crescut 17 copii si am si am slujit sub 5 imparati. Astazi , desi sunt incarcat de ani, nu sunt inca obosit sa iubesc si pot satisface mai multe femei intr-o  singura noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu